Rabu, 2 Mac 2011

Bulan 3!!

Bulan 3 dah Sampai! Bulan March dah Tiba!!!

Credit :cromoart.de

Credit : photography.about.com
  Dah sampai pun bulan 3. Bulan yang aku tunggu-tunggu selama ni. Kenapa? Sebab dalam bulan Mac ni, ada seseorang yang akan sambut hari jadi dia. 
Seseorang yang sangat istimewa dalam hati aku. Dah lama sangat aku tunggu bulan ni. Sampaikan sejak 2 bulan sudah aku dah siap plan nak balik kampung nak sambut bithday dia kat kampung dengan dia. 
Tapi nak buat macam mana, dah masing-masing busy. Masing-masing tak ada masa nak berjumpa. So, nak tak nak kena jugak postpone ke satu tarikh yang entah bila. Huhuhu..

Kalau nak ikut kan, aku nak buat entry ni semalam, tapi aku tak ada masa langsung nak online. Mana tak nya, kalau dah dari pagi ke petang kelas tak habis-habis. 
Ada waktu senggang sekejap, dapat call pulak kena pergi group discussion. Lepas tu, nak kena handle event untuk next semester pulak tu. Dengan meeting yang tak habis-habis. Tambah pulak dengan assignment yang bertimbun-timbun. 
Tu belum lagi aktiviti wajib kat kampus bila masuk hujung minggu. Sampaikan aku dah 3 kali tergendala nak pergi jumpa nenek aku yang datang ke rumah mak cik aku dari kampung 2 minggu sudah.

Aku bukan tak nak balik rumah mak cik aku jenguk nenek aku. Tapi, kalau aku pergi rumah mak cik aku, free aja aku kena seluku sebab tak pergi meeting. 
Tak pun, free aja aku dapat surat cinta compound dari pihak HEP. Tu yang aku malas kalau nak skip program kat kampus ni. Leceh sangat. Weekend ni ingat dapat balik rumah mak cik aku. Tapi tak boleh jugak sebab ada test dan program kat kampus. Memang haru la.. Busy giler!! Sampai setiap hari aku rasa aku tak cukup tidur. Penat sesangat.

Sebenarnya, aku dah terfikir nak buat something yang lain yang dia tak pernah jangka aku boleh buat.
Sesuatu yang aku dan dia rasa cukup istimewa. Special sebab dia sangat special buat aku. Special dalam hidup aku sebab dia lah pendorong aku untuk berada di sini sekarang. Memang semuanya atas daya usaha aku, tapi bagi aku, tanpa adanya dia, aku tak mampu nak kuatkan diri macam yang aku buat sekarang ni. Thanks Mr. Captain.

Cuma aku belum ada idea nak buat macam mana. huhu... Aku tak nak lah bagi tahu kat sini. Sebab, Mr. Captain tu, selalu je jenguk-jenguk blog aku ni walaupun dia tak meninggalkan jejak. Sebab tiap kali dia jengok blog ni, dia mesti comment masa dia call aku. Huhuhu...

By the way, tomorrow is My. Captain's birthday ... 
Happy Birthday My Dear  Captain...
Thanks for your advice. :)
 
Credit :spadow.wordpress.com

  
Credit: flickr.com

Thanks for being here and there. :) (~_~)
May God Bless.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
We're not friends. We're not enemies. We're just strangers, with some memories...

Suka Tak?

Yang Menghidupkan Hidup