Sabtu, 5 Mac 2011

Tidur lebih 3 jam

Dah lama rasanya tak rehat puas-puas macam ni.. Rasanya, dah masuk tiga minggu aku tak cukup tidur. Tak cukup tidur sebab tidur dalam 3 jam sehari. Dan hari ni, aku ambil kesempatan untuk manfaatkan cuti dan masa yang ada untuk berehat puas-puas.

Semalam lepas isyak aku terus tidur sebab mata dah tak boleh nak celik. Pagi tadi lepas subuh, aku sambung tidur sebab badan terlalu letih.. Dan akhirnya, aku terjaga selepas mendapat tiga belas miss call dari mak aku pukul 4.30 petang tadi.. Huhu.... Teruk betul aku kan?

Orang kata, tak baik tidur lama-lama. Nanti otak jadi lembab. Tapi, kalau nak ikutkan, dah dekat sebulan aku tak dapat rehat yang cukup. Sampaikan masa meeting dengan senior aku pasal event kitorang pun, aku boleh carry on half way je.. Half way lagi, otak aku dah jammed. Tu pasal la aku tidur puas-puas.. Hehehe...

Ok then.. Nak melalut pasal tu je... Perut dah lapar ni. Dah sehari aku tak makan ni.. Drum pun dah berganti trumpet. Lain kali aku cerita benda lain pulak ye.. Tata..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
We're not friends. We're not enemies. We're just strangers, with some memories...

Suka Tak?

Yang Menghidupkan Hidup