Selasa, 1 Mac 2011

Bulan Ke-3 Dah Tiba!!!

Bulan 3 !!!
Bulan March !!!


Credit Photo : www.yktravelphoto.com

Credit Photo : www.flickr.com

Bulan 3 dah sampai dah!
Huhu... Kenapa Bulan 3? hehehe... Saja je nak buat macam gempak sikit. Dari tahun lepas aku tunggu bulan 3 ni sebenarnya. Nak tahu kenapa? Sebab, dalam bulan 3 ni, ada seseorang yang aku minat gila-gila dari dulu sambut hari kelahiran dia. Birthday dia 3 hari bulan 3 ni. Special kan?

Sejak bulan Januari hari tu aku cadang nak balik kampung. Aku ingat dapat cuti. So, boleh la aku sambut hari jadi dia masa aku kat kampung nanti. Ya lah, dah dia ada kat kampung, sebab tu kena balik kampung kalau nak jumpa dia kan? Tapi, nak buat macam mana? Aku sekarang ni terlampau-lampau sibuk. Sibuk dengan event yang aku kena handle untuk semester depan, sibuk dengan test lagi, tambah lagi assignment yang menimbun-nimbun. Tu belum masuk lagi aktiviti yang ada bila tiba hujung minggu. Nak skip tak nak datang, nanti tak pasal-pasal pihak HEP hantar surat cinta sebab aku kena compound.
Masa tu lagi haru. Cukup lah kawan-kawan aku yang dah pernah kena dulu. Aku kalau boleh tak nak kalau kena compound ni. Sayang duit aku.

Berbalik pada tajuk asal, aku ingat nak buat something yang special untuk dia memandangkan dia adalah orang yang sangat istimewa dalam hidup aku. huhuhu.. Siapa dia, biarlah aku saja yang tahu. Cuma boleh aku katakan di sini, dia lah peniup semangat untuk aku berjaya ada di sini. Dia orang yang selama ni membantu aku di belakang tiap-tiap kejayaan aku. Aku jadi orang yang ceria hari ini sebab dia yang mengjar aku untuk jadi ceria dan bahagia. Dia banyak memberi aku pengajaran secara langsung dan tak langsung dalam hidup aku.

Jadi, sebagai tanda ingatan pada orang yang dah banyak memberi sumbangan dalam hidup aku, aku ingat nak buat sesuatu yang dia tak jangka. Aku masih lagi berfikir apa yang aku nak buat masa hari jadi dia. Huhu.. Tunggu je lah ye.. ;)

Especially for My Captain Kift, Thanks for everything. Thanks for being here and there.. Thank You. :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
We're not friends. We're not enemies. We're just strangers, with some memories...

Suka Tak?

Yang Menghidupkan Hidup