Jumaat, 26 Ogos 2011

Selamat Hari Raya

Credit to larsu.com
Salam lebaran buat kalian insan sekalian alam.
Seandainya aku penah berkata dusta, sekiranya aku pernah mengundang hiba, andai kata cerita aku mengundang tawa, sekiranya aku gelak tawa aku tidak disenangi semua, sekiranya bahasa yang aku guna silap di mata kome, sejuta keampunan aku pohon dari kalian.

Berbahagialah semua hendaknya dalam menyambut hari lebaran kali ni. Hari ni, aku nak balik dah. Tapi aku balik rumah kat Penang ni dulu baru aku balik Kampung kat Johor. Buat semua yang akan menempuh perjalanan pulang ke kampung, selamat Berhari Raya dan semoga perjalanan anda selamat hendaknya.. Amien...

Kita jumpa lagi selepas raya.. tata.. :)

p/s: Jangan lupa beraya rumah mak mertua! hehehe


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
We're not friends. We're not enemies. We're just strangers, with some memories...

Suka Tak?

Yang Menghidupkan Hidup