Khamis, 10 Februari 2011

Tukang Urut Wanita

Tukang urut?

Siang tadi kawan aku mengadu sakit-sakit badan. Dah dua hari dia M.C. tak datang kelas sebab tak sihat badan. Masa cuti Tahun Baru China hari tu, dia berjalan sakan. Dari rumahnya di Banting terus ke Perak, singgah sekejap kat Kedah sebelum menghabiskan cuti di Pulau Pinang. Dia cerita, hari Jumaat lepas, masa kat Padang Kota, dia dah mula tak sedap badan. Tak tahan dengan bau makanan, dia terus muntah-muntah.  Sebab kejadian ni lah, dia kena ambil M.C sampai semalam. 

Apa pula kaitannya dengan tukang urut wanita?
ha.... Ni lah aku nak cerita ni. Dia tanya kat aku, "Tahu tak siapa yang pandai urut dekat-dekat sini? Mak cik kau duduk dekat sini kan? Kau tanya kan kat dia boleh? Aku tak larat lah. Badan aku sakit sangat..."

Aku senyum sambil menjawab, "Nanti malam aku datang bilik kau."


Kawan aku yang masih blur ni cuma mengiakan. Tak lama lepas tu dia tanya kat aku, "kau pandai urut ke?"
Aku senyum je. hehehe...

Dan tadi, pukul 9.30 malam hingga 10.00 malam, terjadilah satu adegan di mana aku mengurut seorang wanita berusia 23 tahun di dalam biliknya di sini.  Ceh, gaya bahasa skema! huhuhu

Kredit : Kucing


Dah habis urut dia, lepas aku basuh tangan, aku terus minta izin nak balik bilik. Maklumlah... Kerja banyak bertimbun. Bertimbun lah sangat. hehehe..

Belum sempat aku keluar, dia panggil aku. Huhu! Bagi upah la pulak.. hehehehe. Aku tak mintak.
Dia yang nak bagi. alhamdulillah.. Terima Kasih kawan!! :)

Hehehe Jadi jugak aku Tukang Urut Wanita kat sini ya.. Ingat kat rumah je..

Tamat...

NOTA :: AKU pun WANITA gak...hehehe


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
We're not friends. We're not enemies. We're just strangers, with some memories...

Suka Tak?

Yang Menghidupkan Hidup