Rabu, 4 Mei 2011

Hani Afza Shahmi

Afza... 
Comel tak baby kat bawah ni?




Comel kan? Secomel nama dia, Hani Afza Shahmi. :)
Anak sapa lah agaknya ya..? heehe.. Takkan anak aku kot.. Agak lah sikit.. 

Afza ni sebenarnya anak makcik aku a.k.a sepupu aku. Masa aku balik cuti revision week hari tu, sempat lah jugak pergi jenguk mak cik aku yang sorang ni. Maklumlah, orang baru lepas bersalin kan. Apa salahnya menjenguk. Lagi pun, dah lama tak jumpa keluarga. Rasa rindu pulak. ^_^

Sedar tak sedar, dah tiga orang anak mak cik aku. Murah rezeki dia. Ada juga aku melayan anak-anak dia. Sesekali, cuba beranikan diri mendukung new baby born ni. Tapi tak berani pegang lama-lama. Tulang dia lembut sangat. heehe.. Pernah sekali masa pegang baby, mak cik aku tegur. 

"Practice la banyak-banayk. Nanti senang. ;)"

Heehe... Terus tak jadi aku nak pegang banyak-banyak lepas tu. Segan kena usik.. ^_^



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
We're not friends. We're not enemies. We're just strangers, with some memories...

Suka Tak?

Yang Menghidupkan Hidup