Jumaat, 29 Julai 2011

Salam al-Mubarak

Credit to alhaddad.com


bila rindu meraja diri
kasih jua tiada henti
lalu bibir sentiasa memuji
menyebut dengan tiada henti
kerana aku ingin nikmati
aku juga ingin rasai
dan aku ingin selami
dengan jiwa dan nurani


lalu ku pandang ke langit
terlihat indahnya awan
melihat bintang berkelipan
senandung rindu aku titipkan
buat bulan seribu bulan 


setelah semusim dia berlalu pergi
dia kini datang menghampiri
saat bulan jadi seribu bulan
nikmatnya buat yang mengimarahkan
kumahukan purnama pamerkan keindahan
rindukan kedamaian ciptaan Tuhan




Salam Ramadhan al-Mubarak

dari selatan, aku sampaikan salam. ke utara dia menanti aku kembali. di barat kehidupan, kau memanggil aku pulang. tapi ke timur penantian, kau janjikan satu permulaan... Semoga Cinta terus bersemi. Semoga ingatan bertamu di hati...




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
We're not friends. We're not enemies. We're just strangers, with some memories...

Suka Tak?

Yang Menghidupkan Hidup