Khamis, 6 Oktober 2011

KETIP SAYANG


Kenapa aku bagi gambar ketip kuku ? Nampak macam simple . Macam tak ada apa - apa makna . Tapi, sebenarnya sangat bermakna . 

Pernah terfikir tak , di dalam kita sentiasa ketip kuku kita, ada satu rasa yang sangat dekat dengan diri kita . 
Kasih sayang . Ok . Meh, aku terangkan kat semua . Cuba kita bayangkan yang kita sedang ketip kuku . Bila kita ketip kuku , esok , lusa dan hari - hari seterusnya , mesti kuku kita akan panjang . semakin kerap kita ketip , semakin cepat kuku kita panjang . Betul tak ?

Begitulah perumpamaan ketip kuku ini dengan perasaan kasih sayang . Semakin ''diketip'',  semakin bertambah kasih sayang . Semakin lama , semakin kasih dan semakin sayang .


:)
p/s : dah, ni je yang aku nak update. Aku sayang Mr. Captain. hehe !


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
We're not friends. We're not enemies. We're just strangers, with some memories...

Suka Tak?

Yang Menghidupkan Hidup