Khamis, 8 November 2012

DIAM ITU EMAS


Credit to : Louis 



Bila diam lebih baik dari bersuara...

Hari ni dah hari khamis, dan aku masih belum tahu apa-apa... Belum ada keputusan yang pasti. Mungkinkah akan terus ada, atau tidak akan kembali? Sepi ini bagaikan mati, bagai melenyapkan semua yang ada, yang tersisa hanya nyawa yang menanti terputusnya dari jasad diri. 





Kalau aku diam, nanti lama-lama aku dapat emas. Kalau aku dapat emas, nanti aku boleh kaya. Once aku dah kaya, aku boleh capai impian aku. Lepas tu dah tak ada orang nak cemuh dan hina aku. Kan? Kalau ada pun, diam je lagi. Biar nanti aku dapat emas lagi. Lepas tu emas yang aku dapat akan beranak-pinak. Kan? Lepas tu....Aku mati dan automatically dah tak dapat emas lagi. 




Coz everything around you is gonna turn into the biggest piles of ashes, you could never imagine! Dont you ever underestimate me! Even they do not know the real me could be!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
We're not friends. We're not enemies. We're just strangers, with some memories...

Suka Tak?

Yang Menghidupkan Hidup