Isnin, 11 April 2011

Dalam Dunia Yang Sepi

Cepat je waktu berlalu hingga aku tak sedar yang dah sebulan aku duduk kat hostel ni sorang-sorang. Memandangkan sebelum ni aku hanya berdua dengan Shikin, so sejak roomate aku dah pindah rumah sewa, aku hidup tak berteman dalam bilik ni. Pagi petang siang malam aku sendiri. Dah tak ada lagi teman bergurau senda waktu menghilangkan penat setelah seharian berada di luar. Dah tak ada rakan yang menegur bila masuk bab study. Bila tak boleh tidur macam ni, baru terasa sepi dan sunyi. Teringat kenangan-kenangan lalu buat aku rasa sayu.








Dia pernah berjanji, nak buka satu organisasi yang boleh berkembang maju, tapi aku tengok, dia macam hangat-hangat tahi ayam. Aku sampai sekarang menunggu perkembangan yang dia janjikan. Tapi tak apa. Tanpa dia dan tanpa pengetahuan dia, aku dan ahli kumpulan aku dah mula melangkah satu demi satu tapak ke hadapan. 


I believe in myself


Biarlah apa orang nak kata. Yang penting, aku tahu apa yang aku lakukan. Yang penting, aku aku mampu harungi semua ni. For my ex-roomate, thanks a lot cause made my life so happy with you. 


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
We're not friends. We're not enemies. We're just strangers, with some memories...

Suka Tak?

Yang Menghidupkan Hidup