Sabtu, 30 Jun 2012

The Beauty of Eye

the beauty of eye- Hani Afiera Shahmi


Rasa letih, penat, tidak bermaya hilang bila ada si kecil di depan mata. Harumnya bau aroma kanak-kanak ni buat diri rasa nak peluk cium je mereka berdua ni. weeehee ~ ~ ~ she's not my daughter anyway anyhow. she's my cousin ! huhu

O'white! Sepanjang hari ni, kerja aku cuma jaga si kecil ni je.. Melayan kerenah mereka berdua yang memang manja dengan aku since dolu-dolu. Siyes, aku sebenarnye penat dan sangat-sangat mengantuk. Tak cukup tidur sebab mata susah nak lelap. Kena pulak hari ni bawak si adik yang kat bawah ni ke playground sampai dua kali -awal pagi dan lewat petang- tu yang....fhuuuuu... letih woo! 


Since tengah hari tadi pak cik hantar mak cik ke KLIA heading to "Timur Leste" version Malaysia, so i'm ready to be there soon! Kesian kat Afiera, mak cik kata kakak dah menangis nak ikut mak cik ke sana. Sabar ye Afiera, we'll be there soon! Mak cik, wait for both of us ya! hehe ;)


One little heart- Hani Afza Shahmi





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
We're not friends. We're not enemies. We're just strangers, with some memories...

Suka Tak?

Yang Menghidupkan Hidup