Selasa, 24 Julai 2012

Bunuh Octo

credit to: Chad Crane



Seriously, i want kill you. Like an enemy killing his(her) victim(s). Stabbing you thousand times non-stop. Burned you in acid, shot you, quartered, strangled, asphyxiated, buried alive, burned in flame or by giving you a poison...so it gives a painful one. If i haven't Iman inside, I was killing you half an hour ago. I hate you ! :'(

I just got excited to feel free to do many things before you come and interrupting me. You such a ********!!! :'(

Y'know what, out of blue, aku dah hilang ingatan tentang apa yang aku hafal untuk tiga ujian penilaian subjek berbeza minggu ni. Kau buat semangat aku yang tahap gaban sampai petala ke 88 tu mati jatuh menjunam. All of sudden, aku rasa nak benam kepala aku dalam tanah dan timbus dengan pasir hitam.


But then, i realized... You can't be killed. we're far apart. and yet, how can my soul be killed by her enemy? am i crazy? Insane? urrrff!! I've to stop before i got stuck! let's check out the game i search to let go this feeling of KILLING YOU !



There are sentence in my pocket, but this sentence got five blanks that need to fulfill. You just need to choose your own words and and fill in the blanks.


Here we go:



Blank 1: Adjective


Blank 2: Noun or objects or something, make it random, don’t say something like pencil


Blank 3: Verb (tip: give something like lick, or eat or do…) or be dumb


Blank 4: Chose between under, in front, behind, beside, on top…


Blank 5: Any place… by place I mean it can be anything, desk, mountain, chair, house, roof, bathtub, plane, train, floor, sea…





Nak tahu ke sentence yang kau isi dengan apa yang kau pilih untuk isi ruangan kosong di atas? hehh,, ingat senang-senang aku nak lepaskan kau? haha.. kalau kau tak nak aku bunuh kau, better you leave a comment(s) below this entry. Gila creepy statement aku! haha


~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ *~ * ~ * ~ *~ * ~ *~ * ~




It was a(n) *blank 1* day and *your name* and he(r) *blank 2* were busy *blank 3* each other *blank 4* a tree *blank 5*




it was............. *tarik nafas sedalam lautan sekejap, ambik nyawa untuk berada di dunia nyata semula seperti sedia kala*



It was an macabre day and Hadira and her Octopus (a gift from CIMB click) were busy hugging each other under a tree in a beautiful prairie of green grass in the early morning, watching the sun rays slowly dry the dew drops on the grass blades.




Dear my enemy,

Credit to: azuzephre 




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
We're not friends. We're not enemies. We're just strangers, with some memories...

Suka Tak?

Yang Menghidupkan Hidup

  • Semoga selamat belaka - Banyak suka duka sepanjang tahun 2023. Tak semua mampu ditulis di sini. Malas nak susun ayat pun ya juga. Terima kasih dan selamat tinggal 2023. Selamat...
    2 bulan yang lalu
  • TERPALING CAMPERS - OUTDOOR - Assalammualaikum wbt. So macam tajuk di atas, la ni aku rasa nak kongsi lah sikit benda apa yang paling rancak sekarang dalam hidup aku.. yup, camping la...
    4 bulan yang lalu
  • Tularnya kisah motor Abang Rider disita - Saya turut bersimpati dengan rider Food Panda yang mengalami masalah baru-baru ini kerana motorsikalnya disita oleh pihak berkuasa. Belas ihsan adalah s...
    6 bulan yang lalu
  • Lara Hati - Hujan sepanjang hari ini, dingin sedingin hati. Jauh aku merenung tiap titis air hujan yang turun masihkah ada rindu? Aku sengaja membiarkan Tangan aku bas...
    2 tahun yang lalu
  • 𝐊𝐀𝐋𝐈 𝐏𝐄𝐑𝐓𝐀𝐌𝐀 𝐌𝐄𝐌𝐀𝐍𝐃𝐔 𝐁𝐀𝐒 - Bas yang di dalam cerita ini Lingkungan awal 90an, selepas beberapa waktu abang zul bekerja sebagai pemandu lori yang bermula dari lori 1 tan, kemudian 3...
    3 tahun yang lalu
  • HARMONI yang HILANG - Semalam aku ke kedai ubat Cina membeli sesuatu. Aku cakap MAAF sebab ganggu dia sedang makan. Dia balas MAAF sebab aku nampak dia sedang nikmati makanan se...
    4 tahun yang lalu
  • Kembali - Assalamualaikum wbt. Gementar nak menulis semula. Terlalu lama berhibernasi barangkali. Jika ada yang merindu tulisku, coretku dan anganku. Insha Allah akan...
    5 tahun yang lalu
  • Tips Kurus Dalam Masa 3 Hari - So this really can make everyone get excited sebab nak kurus. I mean for a GIRL Laki macam tak beberapa kisah sangat dengan badan naik kot sebab Anwar tak...
    7 tahun yang lalu
  • First Four - Assalamualaikum dan salam sejahtera. Hari ni, 29 Februari, telah genap 4 tahun untuk menandakan keberadaan blog ini buat pertama kali. 4 tahun. 4 tahun dim...
    8 tahun yang lalu
  • buang sawang sikit.. - wowww....lama tak berblog tetibe hari ni rasa free. tak pe lah mahu mencoret la secubit di sini. rasa kekok pun ada kat umah sendiri ni.. kekangan waktu me...
    8 tahun yang lalu
  • belajar - waktu sedang memakanku cahaya mentari tak lagi datang menyeruak awan tertoreh airnya jatuh membuak buak seperti membisik menyedar ada syukur dalam setiap h...
    10 tahun yang lalu
  • 2013-3 - bila dalam ramai rasa sunyi. rasa tak dihargai. seolah2 tak wujud. tak kira la kat mana pon kau duduk, kau tetap akan rasa nak lari dari situ. tak kisah l...
    11 tahun yang lalu
  • Pesona - Dia,pendiam kurang menonjol dan lebih suka memendam.mengasingkan diri itu kepakaran dia sedang dalam keriuhan pun tidak ada yang sedar akan kewujudan d...
    11 tahun yang lalu
  • DO NOT HATE US (please...) - 18 wheelers Throughout this period , I always wonder why the truck driver was hated by most other drivers, especially cars. Is it because we are drivin...
    13 tahun yang lalu