Isnin, 8 Oktober 2012

Angrophobia


credit to: apakhabardunia.com





Ketakutan adalah sebuah kelemahan. Ketakutan datang daripada api sebuah kemarahan yang kau bina dan ia datang daripada sebuah dendam apabila kau gagal memiliki sesuatu yang sudah lama dikecapi dalam memenuhi keinginan orang sekeliling kau. Aku cuba untuk memperbaiki kelemahan ini, namun masih belum berjaya. 


Berikan aku masa untuk mengatasi ketakutan daripada api kemarahan yang engkau curahkan kepada aku. Saban kali, yang dapat aku rasakan bagaikn asid mencurah-curah ke seluruh tubuhku dan meranapkan seluruh tubuh dan jiwaku saat api kemarahan itu kau lontarkan. Bukan sifat ego yang ada dalam diri yang membuatkan aku jadi begini. Tapi mungkin kerana angrophobia menyebabkan aku jadi begini. 


credit to: inteam.wordpress.com

Aku mohon, peluk kejap tubuhku. Izinkan aku tidur dalam dakapan kasihmu dan tolong jangan tinggalkan aku... Aku ingin kau ada waktu aku ingin hilangkan seluruh ketakutan ini. Kamu di sana! Mohon kau tahu, aku membesar dalam sebuah dendam dan api kemarahan hingga membuatkan aku hilang dalam angan. Mohon kau terus sentiasa ada menyalurkan kasih sayang. Cuma kau, bukan insan yang tidak punya peri kemanusiaan seperti mereka. 




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
We're not friends. We're not enemies. We're just strangers, with some memories...

Suka Tak?

Yang Menghidupkan Hidup